Internetowe Centrum Informacji i Obsługi Klientów „e-Klient” umożliwia dostęp do aktualnych danych pomiarowych.
Opierając się na współpracy z Systemem ETIS, zbierającym dane pomiarowe w czasie rzeczywistym, „e-Klient” umożliwia udostępnianie tych danych klientom celem analiz i wyboru najefektywniejszego wariantu ustawień urządzeń automatyki ciepłowniczej.
Do obsługi aplikacji „e-Klient” wystarczy komputer z zainstalowaną przeglądarką internetową. Bezpieczeństwo dostępu do Serwisu zapewnione jest poprzez uwierzytelnianie podczas logowania oraz szyfrowanie przesyłanych danych.
Korzyści
Wykorzystanie przez zarządców poszczególnych obiektów funkcjonalności oferowanej w Serwisie „e-Klient” pozwala optymalizować zużycie energii cieplnej, a co za tym idzie obniżać koszty związane z utrzymaniem obiektów.
Wykorzystanie oprogramowania „e-Klient” pozwala na:
- trafniejsze prognozowanie zużycia energii cieplnej, będące efektem szybkiego i bezpiecznego dostępu do aktualnych danych pomiarowych;
- efektywniejsze zarządzanie siecią grzewczą w połączeniu ze swoimi zasobami i zużywaną przez nie energią;
- łatwiejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Uruchomienie serwisu „e-Klient” nie wymaga dodatkowych inwestycji w aparaturę pomiarową lub automatykę przemysłową po stronie klienta.
Funkcjonalność
Po zalogowaniu się przez stronę internetową do Serwisu „e-Klient” można uzyskać dostęp do informacji bieżących, pogrupowanych w następujące kategorie tematyczne:
Informacje o użytkowniku:
- numer klienta;
- dane teleadresowe klienta.
Pomiary:
- informacje o odczytach z konkretnych obiektów (dzienne, tygodniowe, miesięczne);
- przegląd wykresów tworzonych na podstawie zanotowanych pomiarów, z możliwością eksportu do plików w formacie pdf;
- tworzenie raportów, z możliwością eksportu do plików w formacie pdf;
- zarządzanie mechanizmem powiadamiania o zaistniałych alarmach (z wyborem drogi przekazu – e-mail, SMS).
Komunikacja z BOK:
- możliwość wysyłania wiadomości bezpośrednio ze strony internetowej do Biura Obsługi Klienta;
- nowe zgłoszenia serwisowe;
- historia zgłoszeń;
- powiadamianie o zaistniałych zdarzeniach.
Bezpieczeństwo:
- historia logowania się do Serwisu;
- zmiana hasła;
- zmiana danych kontaktowych – telefon stacjonarny, komórkowy, adres e-mail;
- informacja o ostatnim udanym oraz nieudanym logowaniu się do Serwis.
Funkcjonalność dodatkowa:
- faktury – prezentacja historii wystawionych faktur (ostatnie 12 miesięcy);
- należności – prezentacja ostatnich wystawionych, a niezapłaconych faktur;
- wpłaty – prezentacja historii wpłat (ostatnie 6 miesięcy).