Internetowe Centrum Informacji i Obsługi Klientów „e-Klient” umożliwia dostęp do aktualnych danych pomiarowych.

Opierając się na współpracy z Systemem ETIS, zbierającym dane pomiarowe w czasie rzeczywistym, „e-Klient” umożliwia udostępnianie tych danych klientom celem analiz i wyboru najefektywniejszego wariantu ustawień urządzeń automatyki ciepłowniczej.

Do obsługi aplikacji „e-Klient” wystarczy komputer z zainstalowaną przeglądarką internetową. Bezpieczeństwo dostępu do Serwisu zapewnione jest poprzez uwierzytelnianie podczas logowania oraz szyfrowanie przesyłanych danych.

Korzyści

Wykorzystanie przez zarządców poszczególnych obiektów funkcjonalności oferowanej w Serwisie „e-Klient” pozwala optymalizować zużycie energii cieplnej, a co za tym idzie obniżać koszty związane z utrzymaniem obiektów.

Wykorzystanie oprogramowania „e-Klient” pozwala na:

  • trafniejsze prognozowanie zużycia energii cieplnej, będące efektem szybkiego i bezpiecznego dostępu do aktualnych danych pomiarowych;
  • efektywniejsze zarządzanie siecią grzewczą w połączeniu ze swoimi zasobami i zużywaną przez nie energią;
  • łatwiejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

Uruchomienie serwisu „e-Klient” nie wymaga dodatkowych inwestycji w aparaturę pomiarową lub automatykę przemysłową po stronie klienta.

Funkcjonalność

Po zalogowaniu się przez stronę internetową do Serwisu „e-Klient” można uzyskać dostęp do informacji bieżących, pogrupowanych w następujące kategorie tematyczne:

Informacje o użytkowniku:

  • numer klienta;
  • dane teleadresowe klienta.

Pomiary:

  • informacje o odczytach z konkretnych obiektów (dzienne, tygodniowe, miesięczne);
  • przegląd wykresów tworzonych na podstawie zanotowanych pomiarów, z możliwością eksportu do plików w formacie pdf;
  • tworzenie raportów, z możliwością eksportu do plików w formacie pdf;
  • zarządzanie mechanizmem powiadamiania o zaistniałych alarmach (z wyborem drogi przekazu – e-mail, SMS).

Komunikacja z BOK:

  • możliwość wysyłania wiadomości bezpośrednio ze strony internetowej do Biura Obsługi Klienta;
  • nowe zgłoszenia serwisowe;
  • historia zgłoszeń;
  • powiadamianie o zaistniałych zdarzeniach.

Bezpieczeństwo:

  • historia logowania się do Serwisu;
  • zmiana hasła;
  • zmiana danych kontaktowych – telefon stacjonarny, komórkowy, adres e-mail;
  • informacja o ostatnim udanym oraz nieudanym logowaniu się do Serwis.

Funkcjonalność dodatkowa:

  • faktury – prezentacja historii wystawionych faktur (ostatnie 12 miesięcy);
  • należności – prezentacja ostatnich wystawionych, a niezapłaconych faktur;
  • wpłaty – prezentacja historii wpłat (ostatnie 6 miesięcy).

Skontaktuj się

z nami!

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Masz pytania lub chcesz uzyskać dodatkowe informacje? Napisz do nas!
section image

Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o nie korzystanie z naszej witryny.